joi, 7 aprilie 2011

R+A=???? egal fix pula!

Ce faci FOCA? Legea!...epic! as vrea eu sa am putere de decizie asupra unor chestii din viata mea...E putin frustrant cand chiar iti doresti sa nu te mai simti singur cu toate ca esti inconjurat de o sumedenie de prieteni... nu vreau sa devin maniaco-depresiv dar am senzatia ca nu sunt departe. Nu e vorba de singuratatea fizica... Tanjesc dupa dragoste, vreau afectiune si e destul de greu sa gasesti pe cineva ok care sa iti ofere chestiile astea neconditionat si sa iti mai si placa! Credeam ca am gasit dar uite ca A. nu vrea relatie pentru ca, pentru el, o relatie e ceva formal si totodata sufocant, cred... Asta este fratioare! Sincer, eu am fost cel care a pus punct(nu stiu la ce exact, nu ma intrebati..."friends who suck/do each other a handjob " probabil, ca de futut nu ne-am futut si ma bucur intr-un fel ca nu am facut-o! nu am stiut niciodata ce a fost intre noi pentru ca nu mi-a oferit sansa sa-l cunosc si sa il descopar asa cum as fi vrut). Si da, m-am indragostit de el, inca simt ca ocupa un loc special in inimioara mea, undeva pe dreapta, fix cum intri...are camaruta lui acolo...iar acuma iar tre' sa o varuiesc si sa strang cioburile si sincer, is cam satul. Vreau un designer de interioare cum trebuie sa nu mai fiu nevoit sa renovez la nesfarsit... I-am si zis-o, mi-a marturisit ca l-am speriat. Nu ma atasez asa usor de persoane dar mi-a intrat la suflet prin felul lui de-a fi...are un suflet cald, curat, e bland si tandru, dispune de ironii inteligente, ma tachina si simteam intr-un fel ca poate fi ceva frumos... e exact ce imi trebuie sa ma simt eu bine si sa fiu fericit in momentul de fata. Dar coaieeeeeeee, vrei sa-ti desenez in steleeee???????!!!!! Tot ce imi doresc este sa fie el fericit, sa nu fie nevoit sa treaca prin ce trec eu, sa nu se simta respins niciodata, sa cunoasca dragostea adevarata pentru ca o merita cu desavarsire si stiti prea bine cum e vorba: "if you love something, you gotta let it go!". Tot ce mai ramane e sa facem maine ciocolata impreuna ca sa-mi invart cutitul si mai adanc in rana si eventual poate mai turnam si putina sare ca sa fie tacamul complet. Sunt orgolios, e orgolios, dar il iubesc. Asta e...tre' sa mergem mai departe, noi sa fim sanatosi! :)) probabil ca par foarte "lame" si demn de mila daca scriu asta dar mi-ar fi placut sa am puterea sa nu vars nicio lacrima! shit! fuck! screw this! damn! n-am reusit... of poponarii astia cu latura feminina mai dezvoltata:)))) bai na, mai curat si eu ochii ca si asa am umblat prin praf azi ca a batut vantu' si asfaltu' Iasului e al dracu' de curat... si vreau sa fumez...nu tigari, ma fut. Vreau o substanta care sa ma faca sa uit, sa imi treaca, sa nu ma mai doara... oare am fost prost ca am terminat-o? Pe de o parte, regret si motivul l-am zis(se termina in "esc" si incepe cu "iub"). Pe de alta parte, ma gandesc la faptul ca as fi avut mai mult de suferit daca mai continuam asa, in stilul asta, fara sa stiu daca o sa ajunga vreodata sa vrea ceva serios cu mine sau daca macar are vreo molie in stomac atunci cand ma vede(fluturi?! de unde atata bucurie???)... a fost mai mult un suspans continuu destul de extenuant cel putin pentru mine din moment ce eu imi doream stabilitate emotionala. Latura S-M nu o am atat de dezvoltata ca cea feminina incat sa vreau sa-mi fac rau de unul singur. Tin sa precizez ca nu sunt efeminat, doar mai emotiv si mai sensibil:) si acum fetele (alea care chiar au putza:)) ): "of, de ce toti barbatii buni is ori poponari, ori luati?!":)) Imi pare i'm sorry:( In fine...da' cu mine cum ramane? :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu