joi, 24 martie 2011

Nervi si draci in miez de noapte!

Mare e gradina ta, Doamne si multi cretini au sarit gardu'...stau si ma gandesc...ba, eu sunt un tip ok de felu' meu, chiar nu merit macar sa mi se spuna adevarul in fata? ma mai si poarta pe toate coclaurile, ma mai si minte cu nerusinare si mai si zice "te iubesc"!! Mi-e greata, scarba, imi repugna efectiv mincinosii...stiu ca vorba e "hate the sin, not the sinner", dar chiar nu pot sa mai fac abstractie cand acel SINNER e un cretin infect care isi bate joc de sentimentele oamenilor, un obsedat, un ignorant si un frustrat de propria sexualitate, fel de-a fi si reflectare in oglinda! Incerc, sincer, sa ii inteleg...dar tot la aceeasi concluzie am ajuns: traim intr-o lume nebuna si tot ce mai lipseste e apocalipsa ca in iad suntem deja...ciudat totusi...sunt nervos, dar in acelasi timp relaxat (nu am mai trait starea asta! hmm, pretty interesting!)...sunt frustrat de imbecilitatea unora, dar intr-un fel respir usurat si uite ca am mai realizat ceva...e bine sa ai blog in pula mea ca sincer, daca nu aveam, acuma detineam cateva tigari la activ...chiar ma descarc! waw, deci WAW!!! Un singur plus as avea pentru respectiva persoana(se stie ea, si sper sa citeasca ce am scris aici...): felicitari pentru curajul de a spune ce ai avut de spus si pentru taria de a indura cuvintele grele pe care ti le-am zis...sunt taios, dur, dar meriti din plin vorbele astea! Trebuie sa recunosc, totusi, ca ai dreptate intr-o chestie: merit pe cineva mai bun decat tine! Iti doresc o viata usoara, iti doresc sa fii iubit de cine dracu' vrei tu dar tine minte: roata se intoarce, ca de aia e rotunda! mda...pula mea...a fost o incursiune interesanta in aceasta lume a "iubirii" fictive si sincer, ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat! M-am hotarat sa-mi vad de viata mea frate! tot ce prind, fut! Si stii cum e, ce tragi pe pula si ce bagi in gura nu prea mai poti da inapoi! In fine...multumesc pentru lectia de viata "mister"(numai asta nu esti da' hai...treaca de la mine de data asta) and from now on, i'll be more careful! pentru a conchide... FUCK YOUR MOMMA'S DEAD PEOPLE BAAAA!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu