luni, 21 martie 2011

Prayers for Bobby!

Am vazut doar trailer-ul deocamdata...e un film gay themed(tin sa mentionez ca, fiind un extravertit incurabil, de regula, prefer comediile si nu obisnuiesc sa urmaresc genul asta de filme). Ceea ce m-a atras este povestea! Un tip, Bobby, provenind dintr-o familie super/giga/terra credincioasa si sincer, cam cu un "tunnel vision" destul de suparator, isi traieste trauma vietii sale doar din cauza ca este homosexual, ajungand sa se sinucida din pricina faptului ca nu este acceptat de mama sa. Consider cu mana pe inima ca acest film poate schimba anumite conceptii pentru ca, din ce am observat pare destul de "deep" subiectul! Il recomand tuturor, intrucat consider ca are un substrat care impresioneaza pe oricine. Deviind putin de la subiect(filmul...sau mai bine zis, trailer-ul propriu-zis), tre' sa va spun ceva:)) ce le doresc eu persoanelor homofobe! : sa aiba copii homosexuali :P ( stiu ca sunt putin cretin si sarit de pe fix!) Asta, din pacate, poate insemna traume semnificative pentru respectivii copii, dar nu din cauza homosexualitatii, ci din cauza familiei...dar poate doar asa ne putem indrepta spre o societate in care "poponarismul" este mai tolerat. NU am pretentia sa merg si sa ma pup pe strada cu un tip ci doar sa nu mai fim judecati de catre persoane prost informate fie de mass-media, fie super indoctrinate de nu stiu ce GURU sau POPA... Daca Dumnezeu nu ma iubeste, de ce m-a facut asa? Nu eu am ales treaba asta:( De ce as fi ales sa fiu privit heghes de societate, sa traiesc intr-o depresie quasi-continua, sa fiu supus constrangerilor de a exprima ceea ce simt si, la urma urmei, ceea ce sunt! Mi-ar fi placut sa am o familie, sa am copii... Inca ceva...limbajul trivial il adopt pentru ca il adopt, si atat! Cu totii suntem perversi! P.S. "Smile, it confuses people!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu