luni, 21 martie 2011

Quick movie review! ("Prayers for Bobby")

Pff...trailer-ul e minciuna pe langa film! Dupa cum ma asteptam, m-am emotionat foarte tare(si asta e putin spus pentru ca, la un moment dat, am inceput sa vars lacrimi mai mult decat razlete fara sa vreau si fara sa le pot opri)! E mai mult decat ma asteptam...e un amestec intre suferinta, tragism, religiozitate, gay life, homofobie, familie si expectante ale societatii. Ceea ce m-a impresionat si mai mult este faptul ca a fost inspirat din fapte reale, un adevarat wake-up call, o poveste ce exprima exact sentimentele unui adolescent tulburat si cu multe indoieli...Sincer sa fiu, ma regasesc in totalitate in felul de a gandi si de a trai al "eroului" principal si ceea ce doare mai mult este ca a trebuit o moarte de om ca sa se realizeze ca homosexualitatea "nu e o problema"!!!!! Tipul din film a mers la psihiatru, constrans fiind de mama sa care considera ca poate fi "vindecat". Chestia asta m-a motivat si mai mult sa lupt, sa fiu mai curajos si sa imi doresc cu o ardoare proaspat devenita de nestavilit sa le spun alor mei despre ce simt cu adevarat. Va fi un soc...sau poate chiar au stiut dintotdeauna despre mine...asta ramane o dilema cu care ma voi confrunta cat de repede posibil. Cert este ca nu vreau sa mai continui asa, in minciuna, vreau sa mi se permita sa iubesc cum vreau, pe cine vreau! La urma urmei, e viata mea si prefer sa mi-o traiesc dupa bunul meu plac! Nu cred ca deranjez pe nimeni in mod direct...La inceput am crezut ca "e doar o faza", ca va trece, ca e doar un cosmar din care ma voi trezi transpirat si cu asternuturile ude! Dar nu a fost asa...acum sunt impacat cu ideea, doar ca vreau sa pot discuta lucrurile astea cu persoanele care m-au conceput, care mi-au dat suflare de viata...Sper doar sa am taria si puterea sa fac acest mic-mare pas. Poate alcoolul ma va ajuta putin:)) nu stiu... Sa zicem ca cel mai mult mi-e frica de reactie, mi-e frica sa nu se simta dezamagiti, atata tot! "EI" REPREZINTA SINGURUL MOTIV PENTRU CARE MI-AS FI DORIT SA FI FOST HETEROSEXUAL! Si ca sa inchei... " Before you echo 'AMEN' in your home or place of worship, think and remember! A CHILD IS LISTENING!" (Mary Griffith)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu